Министарство финансија у четвртак, 08. фебруара 2024. године од 11:00 до 11:30 организује вебинар на тему „Одговори на корисничка питања постављена током вебинара у вези са електронским евидентирањем обрачуна ПДВ на Систему електронских фактура“.

 

Вебинар је намењен свим корисницима Система еФактура.

 

Агенда вебинара:

 

  • Поље „Прималац обрачунава ПДВ и додај обрачунати ПДВ“ на Систему еФактура;
  • ПДВ обавезе исказане на издатој електронској фактури;
  • Порески периоди и евидентирање у Систему електронских фактура;
  • Поље „Укупан износ накнаде/вредности“ у Појединачној евиденцији.

 

 

Линк за приступање вебинару доступан је овде.

 

Питања искључиво у вези са темом одржаног вебинара учесници ће моћи да поставе путем форме, коришћењем следећег линка за постављање питања.

 

 

Напомена: како бисте успешно приступили вебинару, молимо Вас да се пријавите путем интернет претраживача и одаберете опцију „анонимни корисник“.
Уколико поседујете налог на „MS Teams” апликацији, потребно је да унесете корисничко име и лозинку.